Loading... X Moin! Door de ogen van de ijscoman…. 5 juni 2015 Dit delen: E-mail een link naar een vriend (Opent in een nieuw venster) E-mail Tweet Delen op WhatsApp (Opent in een nieuw venster) WhatsApp ….komt de wereld weer tot leven op de eerste tropische dag van het jaar. Geniet ervan! Vind ik leuk:Vind-ik-leuk Aan het laden... Gerelateerd « Time out! Hollandse meester » 8 observations on “Door de ogen van de ijscoman….” Björn Roose 5 juni 2015 at 09:16 Oh leuk, kwart na tien ’s morgens en ik heb al zin in een ijsje dankzij die foto van je 😀 Reply Blogger 5 juni 2015 at 16:18 Blij dat je er blij mee bent. Ik vond het nog een half uurtje te vroeg om al door de ogen van de kastelein te kijken 🙂 Reply Björn Roose 5 juni 2015 at 16:36 Ik was natuurlijk niet écht blij met die zin in dat ijsje op dat uur, maar ik heb er een kwartiertje later wél aan toegegeven 🙂 Reply Blogger 6 juni 2015 at 07:46 Ik doe het natuurlijk allemaal voor Unilever 😉 Reply Arend-Jan 5 juni 2015 at 09:45 …wie weet. Als ik vanmiddag van mijn dagelijkse werkzaamheden op weg ga naar huis. Reply Blogger 5 juni 2015 at 16:18 Hoop dat ie je smaakt dan, zal zo ongeveer de tijd zijn nu. Reply Jeff 5 juni 2015 at 18:53 Haha ja lekker gezwommmen en een hoorntje ijs, was heerlijk koel met deze temparatuur Reply Blogger 6 juni 2015 at 07:43 …en vast weer veel strandfoto’s gemaakt? Reply Leave Your Observation Cancel observationJe e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *Reactie * Naam * E-mail * Site Stuur mij een e-mail als er vervolgreacties zijn. Stuur mij een e-mail als er nieuwe berichten zijn. Δ
Dit delen: E-mail een link naar een vriend (Opent in een nieuw venster) E-mail Tweet Delen op WhatsApp (Opent in een nieuw venster) WhatsApp ….komt de wereld weer tot leven op de eerste tropische dag van het jaar. Geniet ervan! Vind ik leuk:Vind-ik-leuk Aan het laden... Gerelateerd
Björn Roose 5 juni 2015 at 09:16 Oh leuk, kwart na tien ’s morgens en ik heb al zin in een ijsje dankzij die foto van je 😀 Reply
Blogger 5 juni 2015 at 16:18 Blij dat je er blij mee bent. Ik vond het nog een half uurtje te vroeg om al door de ogen van de kastelein te kijken 🙂 Reply
Björn Roose 5 juni 2015 at 16:36 Ik was natuurlijk niet écht blij met die zin in dat ijsje op dat uur, maar ik heb er een kwartiertje later wél aan toegegeven 🙂 Reply
Arend-Jan 5 juni 2015 at 09:45 …wie weet. Als ik vanmiddag van mijn dagelijkse werkzaamheden op weg ga naar huis. Reply
Jeff 5 juni 2015 at 18:53 Haha ja lekker gezwommmen en een hoorntje ijs, was heerlijk koel met deze temparatuur Reply
Oh leuk, kwart na tien ’s morgens en ik heb al zin in een ijsje dankzij die foto van je 😀
Blij dat je er blij mee bent. Ik vond het nog een half uurtje te vroeg om al door de ogen van de kastelein te kijken 🙂
Ik was natuurlijk niet écht blij met die zin in dat ijsje op dat uur, maar ik heb er een kwartiertje later wél aan toegegeven 🙂
Ik doe het natuurlijk allemaal voor Unilever 😉
…wie weet. Als ik vanmiddag van mijn dagelijkse werkzaamheden op weg ga naar huis.
Hoop dat ie je smaakt dan, zal zo ongeveer de tijd zijn nu.
Haha ja lekker gezwommmen en een hoorntje ijs,
was heerlijk koel met deze temparatuur
…en vast weer veel strandfoto’s gemaakt?