Loading...
X

Functioneel escaleren

ICT- en zielszorg zijn meer verwant dan je denkt:

Functioneel escaleren

 

 

 

 

Ik had een probleempje waar ik zelf niet zo goed uitkwam…..

 

Dus ik nam contact op met de servicedesk, waar een allervriendelijkste dame ‘eerstelijns’-hulp bood.

Maar zij kwam er alleen niet uit en moest de tweede lijn inschakelen. Dat is waar de specialisten zitten.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Functioneel escaleren

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Het probleempje bleek toch wat ingewikkelder te zijn dan ik aanvankelijk dacht. Ook de specialist kwam er niet uit en schakelde hulp van buiten in. Escaleren naar de derde lijn noemen ze dat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Functioneel escaleren

 

Er is dus geëscaleerd van de eerste naar de tweede en van de tweede naar de derde lijn. Ik hoop dat het nu in goede handen ligt.

 

Als ze de oplossing hebben word ik teruggebeld.

6 observations on “Functioneel escaleren
  1. Arend-Jan

    Kijkend naar jouw foto’s, lezend naar je woorden en begrijpend naar jouw probleem, zit jij te wachten op hulp van boven.
    Hopelijk laat deze hulp zich niet te lang op zich wachten…

    Mooie foto’s. De beelden zijn mooi in beeld ingebracht.

     
    Reply
    1. Blogger

      Ik hoop dat ik nog weet wat het probleem was als ze met de oplossing komen.
      Want als ze de oplossing zo ver moeten zoeken 🙂 Dank Arend-Jan!

       
      Reply
  2. Herman

    Ik durf het bijna niet te vragen, maaqr uh… waar heb je de hulp van de 1e, 2e én 3e lijns helpdesk voor ingeschakeld, Robert?

     
    Reply
    1. Blogger

      Zal wel een fout in de broncode zijn….en daarover wordt natuurlijk geen informatie verstrekt 🙂
      Afwachten waar de Grote Change Coördinator mee komt: de oplossing zal wel in drie weesgegroetjes liggen.

       
      Reply
  3. Jeff

    Haha, hopelijk is je telefoonnummer dan weer niet zoek
    tegen de tijd dat er een oplossing is !
    Wachten dan tot…….
    De foto,s geven je wel een vertrouwd gevoel,dus……
    gr Jeff

     
    Reply
    1. Blogger

      Precies….het komt allemaal aan op vertrouwen, rotsvast zelfs in deze platen!
      En het schijnt dat ze in de derde lijn met de Grote NummerHerkenner werken.
      Derde lijn…..drieëenheid….word ik niet in de maling genomen Jeff? 🙂

       
      Reply

Leave Your Observation

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *