Dus dit is subtropisch Zeeland? Zoutelande? Wel vochtig hier, maar even niet erg warm.
Gelukkig liggen de eiken dan wel dichtbij de kust, scheelt weer een end rollen 😉
Een flauwe grap van me….die mooie bossen hier zie ik veel liever dan de Spaanse woestijnen. De laatste maken indruk, maar je bent blij als je weer groen ziet.
Aha! Je zit in de Zeeuwse duinen!
Dus dit is subtropisch Zeeland? Zoutelande? Wel vochtig hier, maar even niet erg warm.
Gelukkig liggen de eiken dan wel dichtbij de kust, scheelt weer een end rollen 😉
Haha de duinen, Erg geliefd bij de oosterburen.
Zeker hard gewerkt Robert.,Het kwartje viel 🙂
Hier kom je de winter wel mee door.
Een flauwe grap van me….die mooie bossen hier zie ik veel liever dan de Spaanse woestijnen. De laatste maken indruk, maar je bent blij als je weer groen ziet.