Loading...
X

Het was even hard werken…..

5 observations on “Het was even hard werken…..
    1. Blogger

      Dus dit is subtropisch Zeeland? Zoutelande? Wel vochtig hier, maar even niet erg warm.
      Gelukkig liggen de eiken dan wel dichtbij de kust, scheelt weer een end rollen 😉

       
      Reply
    1. Blogger

      Een flauwe grap van me….die mooie bossen hier zie ik veel liever dan de Spaanse woestijnen. De laatste maken indruk, maar je bent blij als je weer groen ziet.

       
      Reply

Leave Your Observation

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *